Διαδικασία επιβολής, είσπραξης και απόδοσης των διοικητικών προστίμων – Διοικητική και δικαστική προστασία


ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4264

Άρθρο 30
Υπηρεσίες αρμόδιες για τον έλεγχο

1. Αρμόδιες υπηρεσίες για τον έλεγχο εφαρμογής των διατάξεων του παρόντος και των κατ’ εξουσιοδότησής τους εκδιδόμενων υπουργικών αποφάσεων είναι:

α) οι υπηρεσίες και τα όργανα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας,

β) οι υπηρεσίες και τα όργανα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας,

γ) οι υπηρεσίες και τα όργανα των Περιφερειών,

δ) οι υπηρεσίες και τα όργανα των Διευθύνσεων Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειών και Περιφερειακών Ενοτήτων,

ε) οι υπηρεσίες και τα όργανα του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων,

στ) οι αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων,

ζ) οι Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος, στην περιοχή της δικαιοδοσίας τους,

η) η Ελληνική Αστυνομία,

θ) το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) και οι Τελωνειακές Αρχές.

2. Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, οι αρμόδιοι υπάλληλοι έχουν καθήκοντα ειδικού ανακριτικού υπαλλήλου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

3. Οι κυρώσεις που επιβάλλονται δυνάμει του παρόντος νόμου, δεν θίγουν ειδικότερα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται από τα αρμόδια όργανα για παραβάσεις των κανόνων εμπορίας και διακίνησης προϊόντων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία ή ειδικότερα μέτρα που επιβάλλονται από την κείμενη νομοθεσία για το παρεμπόριο.

4. Ο συντονισμός τυχόν μικτών κλιμακίων ελέγχου ανατίθεται για μεν την Περιφέρεια Αττικής στο Συντονιστικό Κέντρο για την Αντιμετώπιση του Παρεμπορίου (ΣΥΚΑΠ) του άρθρου 40 του ν. 4155/2013 (Α΄120), για δε τις λοιπές Περιφέρειες στον αρμόδιο Περιφερειάρχη.

Άρθρο 31
Ποινικές κυρώσεις

1. Όποιος παρεμποδίζει τον ασκούμενο έλεγχο ή αρνείται με οποιονδήποτε τρόπο να παραδώσει στους αρμόδιους υπαλλήλους κάθε στοιχείο απαραίτητο για τη διεξαγωγή του ελέγχου, όπως ιδίως τα παραστατικά εμπορίας και διακίνησης, τιμωρείται με φυλάκιση. Παρεμπόδιση ελέγχου θεωρείται και η απόκρυψη των απαιτούμενων στοιχείων ή η παραποίηση των στοιχείων αυτών ή η ψευδής παράθεσή τους.

2. Όποιος χωρίς άδεια ασκεί δραστηριότητα του παρόντος νόμου, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον έξι (6) μηνών.

3. α) Όποιος διαθέτει τρόφιμα μη ασφαλή ή ακατάλληλα για την ανθρώπινη κατανάλωση τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών.

β) Όποιος διαθέτει τρόφιμα μη ασφαλή ή επιβλαβή για την υγεία τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών.

γ) Όποιος αναμιγνύει παράνομα και πωλεί είδη διαφορετικών ποιοτήτων τιμωρείται με φυλάκιση.

4. Όποιος παραποιεί ή νοθεύει άλλα είδη βιοτικής ανάγκης πλην τροφίμων ή εν γνώσει του κατέχει προς εμπορία ή πωλεί τέτοια είδη, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών.

5. Όποιος παραβαίνει τις διατάξεις των άρθρων 13 και 16 τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών.

6. Σε περίπτωση που η βεβαίωση της τριμελούς επιτροπής του άρθρου 11 περιέχει αναληθή ή ανακριβή στοιχεία, καθένα από τα υπογράφοντα μέλη τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους.

Άρθρο 32
Διοικητικές Κυρώσεις

1. Ανεξάρτητα από τις ποινικές κυρώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 31, για τις παρακάτω παραβάσεις, επιβάλλεται και διοικητικό πρόστιμο ως εξής:

α) για έλλειψη άδειας, πρόστιμο πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ και για μη κατοχή της τη στιγμή του ελέγχου πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ,

β) για πώληση προϊόντων που δεν αναγράφονται στην άδεια, πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ,

γ) για αυθαίρετη αλλαγή χώρου, μη τήρηση ωραρίου, μη αυτοπρόσωπη προσέλευση, μη τοποθέτηση ζυγού σε εμφανές σημείο, μη τοποθέτηση πινακίδων σε κάθε προϊόν με τις ενδείξεις της τιμής πώλησης ή της ποιότητας ή της προέλευσης του προϊόντος, καθώς και μη αναγραφή της αληθούς προέλευσης αυτού και μη τοποθέτηση ειδικής πινακίδας με τον αριθμό της άδειας, το όνομα του κατόχου και τα λοιπά απαιτούμενα στοιχεία, πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ, για καθεμία από τις ανωτέρω παραβάσεις,

δ) για διάθεση προϊόντων τα οποία δεν συνοδεύονται από τα παραστατικά που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, ή συνοδεύονται από παραποιημένα ή με ανακριβή στοιχεία παραστατικά, πρόστιμο πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ,

ε) για χρήση ελαττωματικών ή μη εγκεκριμένων μέτρων, σταθμών και ζυγών, κατά τη ζύγιση ή στάθμιση των προϊόντων, για την με οποιονδήποτε τρόπο παραποίηση της ζύγισης, πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ,

στ) για αναπλήρωση του πωλητή ή πρόσληψη υπαλλήλου από αυτόν, χωρίς την τήρηση των διατάξεων του παρόντος, πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ,

ζ) για πώληση προϊόντων εκτός του καθορισμένου ωραρίου της λαϊκής αγοράς, πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ.

2. Η άδεια άσκησης υπαίθριου εμπορίου ανακαλείται υποχρεωτικά από την αρχή που την έχει εκδόσει, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Εάν διαπιστωθεί η ύπαρξη λόγου για τον οποίο η χορήγηση της άδειας στο συγκεκριμένο πρόσωπο δεν έπρεπε να γίνει ή διαπιστωθεί με οποιονδήποτε τρόπο από αρμόδια υπηρεσία ότι δεν υφίσταται πλέον μία από τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη χορήγηση αυτής.

β) Εάν διαπιστωθεί ότι η άσκηση του υπαίθριου εμπορίου διενεργείται από πρόσωπο που δεν αναπληρώνει νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 12 και 24 του παρόντος, τον κάτοχο της συγκεκριμένης άδειας.

γ) Στην περίπτωση της με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβασης της άδειας, εκτός από τη νόμιμη αναπλήρωση.

3. Πωλητής λαϊκών αγορών, επαγγελματίας ή παραγωγός, που απουσιάζει αδικαιολόγητα πέραν του τριμήνου από τη λαϊκή αγορά, στερείται της θέσης του.

4. Στην περίπτωση των Λαϊκών Αγορών Βιολογικών Προϊόντων για την πώληση προϊόντων χωρίς την απαιτούμενη πιστοποίηση με βάση το άρθρο 18 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, όταν οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες του άρθρου 30 διαπιστώνουν παράβαση ή και παρατυπίες που αφορούν τους κανόνες βιολογικής παραγωγής, ενημερώνουν άμεσα την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για περαιτέρω ενέργειες.

5. Για τις λοιπές παραβάσεις, που δεν ορίζονται στην παράγραφο 1, με απόφαση της αρχής που χορηγεί τη συγκεκριμένη άδεια, επιβάλλεται πρόστιμο από τριακόσια (300) έως πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.

6. Σε περίπτωση που επιβληθεί πρόστιμο περισσότερες από τρεις φορές στον ίδιο αδειούχο, εντός τριών (3) ετών, η αρμόδια αρχή ανακαλεί οριστικά την άδεια.

7. Σε περίπτωση που για τρεις (3) συνεχείς μήνες δεν αποσταλούν τα στοιχεία που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 35, οι Περιφερειάρχες και οι Δήμαρχοι υπέχουν πειθαρχική ευθύνη, σύμφωνα με τα άρθρα 233 και 234 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87).

8. Δεν επιτρέπεται η επιβολή των διοικητικών κυρώσεων του παρόντος εφόσον έχουν επιβληθεί διοικητικές κυρώσεις για την ίδια παράβαση με βάση διαφορετικό νόμο.

Άρθρο 33
Διαδικασία επιβολής, είσπραξης και απόδοσης των διοικητικών προστίμων

1. Το ελεγκτικό όργανο που βεβαιώνει την παράβαση συντάσσει, εις τριπλούν, έκθεση βεβαίωσης της παράβασης, στην οποία αναγράφονται: α) τα στοιχεία της ταυτότητας του παραβάτη πωλητή, β) ο χρόνος και ο τόπος τελέσεως της παράβασης, γ) συνοπτική περιγραφή της παράβασης. Η έκθεση βεβαίωσης της παράβασης υπογράφεται από το όργανο που βεβαιώνει την παράβαση και τον παραβάτη πωλητή. Εάν ο τελευταίος αρνείται να υπογράψει, γίνεται σχετική μνεία από το ελεγκτικό όργανο.

2. Τα πρόστιμα των παραγράφων 1 και 4 επιβάλλονται αμέσως μετά τη βεβαίωση της παράβασης από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα, που προβλέπονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 30.

3. Τα διοικητικά πρόστιμα του παρόντος νόμου, με την επιφύλαξη της κατωτέρω παραγράφου, εισπράττονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων και αποδίδονται κατά ποσοστό 10% σε ειδικό λογαριασμό του Δήμου, εντός της χωρικής αρμοδιότητας του οποίου διαπιστώνεται και βεβαιώνεται η παράβαση και κατά ποσοστό 90% στον Κρατικό Προϋπολογισμό.

4.α. Τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται από τις υπηρεσίες των Δήμων εισπράττονται, σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης εσόδων των Δήμων και Κοινοτήτων και πιστώνονται σε ειδικό κωδικό του οικείου Δήμου στον οποίο διαπιστώθηκε και βεβαιώθηκε η παράβαση.

4.β. Τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται από τις υπηρεσίες των Περιφερειών αποτελούν έσοδο του Κρατικού Προϋπολογισμού και πιστώνονται σε ειδικό κωδικό που εγγράφεται στον προϋπολογισμό της οικείας Περιφέρειας στην οποία διαπιστώθηκε και βεβαιώθηκε η παράβαση.

5. Από τα ανωτέρω έσοδα καλύπτονται δαπάνες για έξοδα μετακίνησης των υπαλλήλων για τις ανάγκες διενέργειας των ελέγχων.

6. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας ρυθμίζονται τα ειδικότερα θέματα σχετικά με τον τρόπο, τον τύπο και τη διαδικασία επιβολής των προστίμων που επιβάλλονται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα κατά τη διαπίστωση της παράβασης, σε εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος νόμου η αναπροσαρμογή των ποσών και κάθε άλλη λεπτομέρεια.

Άρθρο 34
Διοικητική και δικαστική προστασία

1. Η πράξη επιβολής διοικητικού προστίμου του παρόντος νόμου υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή, η οποία ασκείται ενώπιον του Περιφερειάρχη της Περιφέρειας που επιβλήθηκε το πρόστιμο μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την με οποιονδήποτε τρόπο, αποδεδειγμένη κοινοποίησή της στον υπόχρεο. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία (30) ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

2. Η απόφαση επί της ενδικοφανούς προσφυγής υπόκειται σε προσφυγή ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου του τόπου όπου εδρεύει το όργανο όπου εξέδωσε την πράξη επιβολής του προστίμου, μέσα στην προθεσμία της παραγράφου 1 του άρθρου 66 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας. Η εμπρόθεσμη άσκηση της προσφυγής και η τυχόν υποβολή αίτησης αναστολής δεν αναστέλλουν την είσπραξη του είκοσι τοις εκατό (20%) του προστίμου. Μετά την έκδοση απόφασης από το Διοικητικό Πρωτοδικείο το ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) που εισπράχθηκε, συμψηφίζεται ή επιστρέφεται ολικά ή μερικά στον διοικούμενο, ανάλογα με την περίπτωση.

3. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου μειώνεται στο ήμισυ εάν ο υπόχρεος εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν από την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής της παραγράφου 1, προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου. Το αποδεικτικό καταβολής του μειωμένου προστίμου προσκομίζεται στην αρμόδια υπηρεσία εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών.

ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4264
(ΦΕΚ Α΄118/15.05.2014)

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο 1
Σκοπός

Άρθρο 2
Ορισμοί

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄
ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Άρθρο 3
Λειτουργία των λαϊκών αγορών

Άρθρο 4
Ίδρυση, μεταφορά, επέκταση, κατάργηση λαϊκών αγορών

Άρθρο 5
Χορήγηση θέσεων στις λαϊκές αγορές

Άρθρο 6
Αλλαγή λαϊκής αγοράς

Άρθρο 7
Ημερήσιο Τέλος

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Άρθρο 8
Άδεια πωλητή λαϊκών αγορών

Άρθρο 9
Άδεια παραγωγού πωλητή λαϊκών αγορών

Άρθρο 10
Χορήγηση, ανανέωση και μεταβίβαση άδειας παραγωγού πωλητή λαϊκών αγορών

Άρθρο 11
Τριμελείς Επιτροπές χορήγησης βεβαιώσεων σε παραγωγούς πωλητές λαϊκών αγορών

Άρθρο 12
Προσωρινή αναπλήρωση παραγωγού πωλητή

Άρθρο 13
Πρόσληψη υπαλλήλου από τον παραγωγό πωλητή

Άρθρο 14
Άδεια επαγγελματία πωλητή λαϊκών αγορών

Άρθρο 15
Μεταβίβαση άδειας επαγγελματία πωλητή λαϊκών αγορών

Άρθρο 16
Πρόσληψη υπαλλήλου από επαγγελματία πωλητή

Άρθρο 17
Όροι και προϋποθέσεις διάθεσης αγροτικών προϊόντων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄
ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
(Λαϊκές Αγορές Βιολογικών Προϊόντων)

Άρθρο 18
Γενικές Διατάξεις

Άρθρο 19
Άδεια παραγωγού πωλητή λαϊκών αγορών βιολογικών προϊόντων

Άρθρο 20
Διαδικασία χορήγησης αδειών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ

Άρθρο 21
Κατάργηση των νομικών προσώπου δημοσίου δικαίου «Οργανισμός Λαϊκών Αγορών Αττικής» και «Οργανισμός Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης» και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄
ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΜΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Άρθρο 22
Γενικές ρυθμίσεις

Άρθρο 23
Άδεια υπαιθρίου εμπορίου

Άρθρο 24
Αναπλήρωση πωλητή υπαίθριου εμπορίου

Άρθρο 25
Υπαίθριο πλανόδιο εμπόριο

Άρθρο 26
Ειδικότερα θέματα υπαιθρίου στάσιμου εμπορίου

Άρθρο 27
Οριοθέτηση υπαίθριου στάσιμου εμπορίου

Άρθρο 28
Λοιπές υπαίθριες οργανωμένες αγορές

Άρθρο 29
Βραχυχρόνιες άδειες υπαίθριου εμπορίου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ − ΚΥΡΩΣΕΙΣ

Άρθρο 30
Υπηρεσίες αρμόδιες για τον έλεγχο

Άρθρο 31
Ποινικές κυρώσεις

Άρθρο 32
Διοικητικές Κυρώσεις

Άρθρο 33
Διαδικασία επιβολής, είσπραξης και απόδοσης των διοικητικών προστίμων

Άρθρο 34
Διοικητική και δικαστική προστασία

Άρθρο 35
Βάση δεδομένων υπαίθριου εμπορίου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η΄
ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Άρθρο 36
Ανακοίνωση λειτουργίας εκθέσεων και άδεια καταλληλότητας εκθεσιακών κέντρων

Άρθρο 37
Διαδικασία ανακοίνωσης λειτουργίας εμπορικών εκθέσεων

Άρθρο 38
Λοιπές ρυθμίσεις

Άρθρο 39
Μεταβατικές διατάξεις

Άρθρο 40
Καταργούμενες διατάξεις

Άρθρο 41

Άρθρο 42

Άρθρο 43

Άρθρο 44
Ρύθμιση θεμάτων του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.)

Άρθρο 45
Θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Άρθρο 46
Ρυθμίσεις Θεμάτων Ειδικής Αγωγής

Άρθρο 47
Ρύθμιση Θεμάτων Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης

Άρθρο 48
Ρυθμίσεις Ιδιωτικών Σχολείων

Άρθρο 49
Ρύθμιση Αρμοδιότητας Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.)

Άρθρο 50
Τίτλοι Σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης

Άρθρο 51
Θέματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Άρθρο 52
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το 10%

Άρθρο 53
Μεταφορά Θέσης Εισαγωγής Πολυτέκνων, Τριτέκνων και Ειδικών Κατηγοριών

Άρθρο 54
Μετακίνηση Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Άρθρο 55
Προσωπικό Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.)

Άρθρο 56
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων

Άρθρο 57
Ελληνικά Σχολεία του Εξωτερικού

Άρθρο 58
Θέματα Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης

Άρθρο 59

Άρθρο 60
Τροποποιήσεις του ν.δ. 86/1969 − Βοσκή − Υλοτομία

Άρθρο 61

Άρθρο 62
Ρύθμιση θεμάτων Σ.Ε.Υ.Υ.Π.

Άρθρο 63
Έναρξη ισχύος

Αθήνα, 14 Μαΐου 2014

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΥΓΕΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ−ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ

ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ−ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ

Θεωρήθηκε και τέθηκε η Μεγάλη Σφραγίδα του Κράτους.

Αθήνα, 15 Μαΐου 2014

Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

About Αντώνης Παπαδάκης

Υγιεινολόγος- Επόπτης Δημόσιας Υγείας Περιφέρειας Κρήτης Αντιπρόεδρος Δ.Σ Πανελλήνιας Ένωσης Εποπτών Δημόσιας Υγείας
Gallery | This entry was posted in Νομοθεσία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s